Szkoła Podstawowa nr 4 im. Powstańców Styczniowych

  • Statystyki

    • Odwiedziny: 3884643
    • Do końca roku: 250 dni
    • Do wakacji: 63 dni
  • Jadłospis

„Moja szkoła w obiektywie - cztery pory roku” - konkurs

Regulamin konkursu

„Moja szkoła w obiektywie - cztery pory roku”

 

  1. Cel konkursu

Celem konkursu „Moja szkoła w obiektywie - cztery pory roku” jest zachęcenie uczniów do kreatywnego spojrzenia na swoje otoczenie oraz dokumentowania zmian zachodzących w szkole i jej okolicy w różnych porach roku.

 

  1. Organizator

Konkurs organizowany jest przez Szkoła Podstawowa nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim

 

  1. Uczestnicy

Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 1-3 oraz 4-8.

 

  1. Tematyka

Uczestnicy konkursu mają za zadanie wykonać fotografie przedstawiające budynek szkoły oraz jej otoczenie w czterech porach roku: wiosna, lato, jesień i zima.

 

  1. Zasady uczestnictwa:
  • Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 4 prace – po jednej dotyczącej każdej pory roku.
  • Fotografie muszą być oryginalne, wykonane przez uczniów i związane z tematyką konkursu.
  • Prace należy przesyłać w formie cyfrowej na adres e-mail: akorczynska@sp4mm.edu.plbosinska@sp4mm.edu.pl 
  • Każda fotografia powinna być wykonana w formacie .jpg, .png o minimalnej rozdzielczości (np. 300 dpi) i nie przekraczać (np. 5 MB).
  • Każda fotografia musi zawierać imię i nazwisko autora oraz klasę.

 

  1. Ocena prac

6.1.     Prace konkursowe będą oceniane przez jury.

6.2.     Ocena prac nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

  • zgodność z tematem konkursu,
  • kreatywność i oryginalność ujęcia,
  • estetyka wykonania,
  • techniczna jakość zdjęcia.

 

  1. Nagrody
  • W konkursie przewidziano nagrody dla najlepszych prac. 
  • Nagrody przyznawane będą w kategoriach:
  • Klasy I-III

                       I miejsce

                       II miejsce

                       III miejsce

  • Klasy IV-VIII

                       I miejsce

                       II miejsce

                       III miejsce

  • Każdy uczestnik, którego prace zostaną nagrodzone, otrzyma dyplom oraz nagrodę rzeczową.

 

  1. Termin ogłoszenia wyników

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone dnia po 30 września 2025 r. na stronie internetowej szkoły oraz na tablicy ogłoszeń w szkole.

 

  1. Postanowienia końcowe
  • Przesyłając prace na konkurs, uczestnicy wyrażają zgodę na ich wykorzystanie przez organizatora w celach promocyjnych oraz publikację w materiałach szkoły/na stronie internetowej szkoły.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym uczestnicy zostaną niezwłocznie poinformowani.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decydują organizatorzy konkursu.

 

  1. Kontakt

Wszelkie pytania dotyczące konkursu prosimy kierować do Pani Anny Korczyńskiej i Beaty Osińskiej.

 

Zapraszamy do udziału w konkursie i życzymy powodzenia!